MY LOVELY CUSTOMER:)
ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT PETANG.
KEPADA CUSTOMER BERNAMA NOOR HASHIMA YANG TELAH DEPOSITKAN WANG KE DALAM AKAUN SAYA PADA HARI INI (13/01/2016). >SILA SMS SEMULA DETAIL LENGKAP CIK KEPADA NO.01125467465. URGENT..
ADA MASALAH TEKNIKAL KECIL.
SMS: NAMA, ALAMAT, NO.TELEFON,
SERTAKAN JUGA NAMA BANK YANG DIGUNAKAN DAN JUMLAH WANG YANG DI DEPOSITKAN. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI. TERIMA KASIH.
ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT PETANG.
KEPADA CUSTOMER BERNAMA NOOR HASHIMA YANG TELAH DEPOSITKAN WANG KE DALAM AKAUN SAYA PADA HARI INI (13/01/2016). >SILA SMS SEMULA DETAIL LENGKAP CIK KEPADA NO.01125467465. URGENT..
ADA MASALAH TEKNIKAL KECIL.
SMS: NAMA, ALAMAT, NO.TELEFON,
SERTAKAN JUGA NAMA BANK YANG DIGUNAKAN DAN JUMLAH WANG YANG DI DEPOSITKAN. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI. TERIMA KASIH.