PENGUMUMAN

JOM BELI PRODUK KECANTIKAN DI CHANTEKGOJES :) . SMS SAHAJA : +6 011 25 467 465... SEBARANG PANGGILAN TIDAK AKAN DILAYAN SAMA SEKALI. PLEASE! NO CALL! SMS SAHAJA... NO.TRACKING AKAN DIBERI PADA SEBELAH MALAM SETELAH BARANG DIHANTAR OLEH POSLAJU. TERIMA KASIH KERANA MEMAHAMI :)

LIKE ME :)

Friday 19 February 2016

AMIRNA PILLS : Formula Ajaib Ratusan Tahun Untuk Kebaikan Wanita

ASSALAMUALAIKUM GOJES :)

NI SEBAGAI ALTERNATIF LAIN UNUK RAWATAN MASALAH WANITA :)


Amirna Plus Tablet yang dikenali sebagai Amirna Pills merupakan  makanan kesihatan yang ajaib berasaskan formula yang terbukti  berkesan memulihkan jutaan wanita sejak 100 tahun yang lalu.




Di komersialkan bersesuaian dengan peredaran zaman untuk kebaikan wanita sedunia .

AMIRNA PILLS
RM45 SEBOTOL(
32BIJI)
FREE POSTAGE SEMENANJUNG MALAYSIA

-SMS SAHAJA : 011 25 467 465 SEKARANG.




Disahkan 'Halal' oleh JAKIM dan diiktiraf sebagai produk yang bersih dan bebas dari bahan terlarang.

Melepasi ujian ketat IMR (Institute Medical Research) Malaysia .

Diluluskan oleh  Kementerian Kesihatan Malaysia dan didaftarkan        
(KKM Reg : MAL15060023TC / Amirna Pills)



Proses pembuatan yang bersih dan mematuhi etika pemprosesan produk secara ISLAM.

Diadun dari herba terpilih yang segar, terdiri dari daun sirih,buah manjakani,akar-akar kayu,kacip fatimah dan bunga pakma.

Terbukti berupaya memulihkan lebih dari 10 jenis penyakit / masalah utama wanita.

Dipercayai dan terbukti berkesan malah menjadi buruan dan idaman wanita sejak dahulu.


 Terbukti Memulihkan :

  Keputihan   (Candidiasis Vaginal)
  Sengugut   (Dysmenorrhoea)
  Merapatkan pangkal rahim atau faraj wanita.
  Membantu percepatkan proses pemulihan wanita selepas bersalin.
  Meningkatkan nafsu seks  wanita.
  Melancarkan peredaran haid.
  Meningkatkan / merangsang pengeluaran susu untuk ibu yg menyusukan bayi.
  Mengatasi masalah Buasir  (Haemorrhoid)
  Memantapkan payu dara  (Gebu & Montok)
  Mengatasi masalah urat saraf,sakit-sakit badan,tumit kaki dan lutut.
  Membekalkan tenaga kepada wanita untuk kekal cergas sepanjang hari.

(BOLEH BACA SOALAN DAN JAWAPAN KAT BAWAH SEKALI. MANA TAHU JUMPA APA YANG GOJES NAK TAHU :)




KETERANGAN & CARA PENGGUNAAN

1.Penyakit keputihan  (Candidiasis Vaginal ,Vulvovaginal  Candidiasis) 
ciri-ciri penyakit ini adalah cairan bening yang dikeluarkan oleh alat kelamin intim wanita yang berbau menyengat, cairan bening, agak kental, berwarna putih, kekuning-kuningan, kehijau-hijauan atau kemerah-merahan yang keluar dari vagina. Salah satu ciri yang lain adalah keluarnya cairan tersebut  diikuti gejala rasa gatal, iritasi, rasa nyeri saat berhubungan intim, rasa nyeri  pada perut bahagian bawah, berbau atau aroma tidak sedap kadang-  kadang diikuti oleh pendarahan.Cairan bening yang dikeluarkan atau disekresi organ kelamin wanita pada bahagian  rahim(uterus), leher rahim (cervix uterus) dan vagina akibat terinfeksi organ tersebut oleh mikroorganisme.

-Makan 1 biji 3 kali sehari (minima 2 minggu )
-Masukkan 1 biji pil kedalam faraj selama minima 6 jam pada waktu malam.
   (Diamalkan seminggu sekali atau mengikut keperluan)


2.Senggugut (Dysmenorrhoea)
Himpunan simptom fizikal, psikologi, dan emosi yang berkait dengan kitaran haid wanita. Berkait rapat dgn proses ovulasi yg berlaku pada kitaran haid. kesakitan sengugut primer  oleh pengeluaran PROSTAGLANDIN dari dinding rahim secara berlebihan menyebabkan pengecutan otot rahim berlaku dgn lebih kuat.

-Makan 1 biji 3 kali sehari
 (Terbaik diamalkan selama 1 bulan secara berterusan)


3.Merapatkan Pangkal Rahim / Faraj
Otot faraj dan kawasan perinium akan menjadi semakin lemah dengan pertambahan usia.
Sewaktu kehamilan, tubuh wanita mengalami beberapa perubahan fizikal. Selepas kelahiran, tubuh wanita juga mengalami perubahan termasuk pada faraj yang didapati tidak lagi sama seperti dulu.
Hubungan seks tidak lagi memuaskan seperti sebelumnya. Koyakan faraj yang anda alami mungkin berlebihan memandangkan saiz bayi yang dilahirkan dikategorikan sebagai besar (melebihi 4 kg).
Prosedur forseps juga boleh menyebabkan trauma pada faraj kerana ia membabitkan guntingan episiotomi yang lebih panjang. Trauma yang dialami  seperti koyakan pada faraj, koyakan pada serviks dan keadaan otot dubur serta permukaan dalaman dubur juga mempengaruhi keadaan ini.Untuk merapat dan mengembalikannya –

-Makan 1 biji 3 kali sehari
(Terbaik diamalkan selama 4 minggu secara berterusan)


4.Mencantikkan payudara (Gebu dan Montok)
Payudara kecil atau lembik disebabkan banyak perkara. Pertama kerana kekurangan hormon dan menyebabkan pertumbuhan terbantut.
Faktor kedua disebab faktor seperti lepas melahirkan anak. Wanita yang melahirkan anak kebanyakannya berlakunya perubahan hormon dan kematian sel-sel kulit.
Armina Plus Tablet mengandungi rumusan yang membantu mencantikkan payudara anda.

-Makan 1 biji 3 kali sehari
(Terbaik diamalkan selama 4 minggu secara berterusan)


5.Rawatan Selepas Bersalin
Trauma dengan proses kelahiran – Bayi yang keluar melalui vagina wanita akan menyebabkan tisu vagina yang lembut luka. Apatah lagi, yang digunting (episiotomi) dan dijahit. Luka ini akan mengambil masa sehingga berminggu-minggu untuk sembuh sepenuhnya.

Perubahan hormon dan emosi – Kelahiran anak akan membawa perubahan yang besar dalam hidup. Penjagaan anak dan proses berpantang akan sedikit sebanyak membawa tekanan emosi kepada ibu. Ditambah lagi dengan perubahan hormon yang akan mempengaruhi emosi dan keinginan seksual ibu.

Perubahan fizikal – Jarang wanita lepas bersalin merasa seksi kerana bentuk fizikal yang mengalami perubahan ketara seperti tubuh yang makin berisi, menggeleber, kulit perut merekah dan badan berjerawat. Ibu merasakan dirinya tidak menarik lagi.

Masalah Kelonggaran Faraj :Kawasan faraj juga menjadi longgar dan otot di kawasan berkenaan menjadi lemah dan keadaan akan berterusan jika rawatan yang sepatutnya tidak diambil.

Amirna  :membantu mengembalikan kekuatan otot dan mengetatkan faraj .Menyerap  dan membuang kotoran/toxin  yang terdapat serta  memulihkan se-sel yang rosak.

      -Makan 1 biji 3 kali sehari
      (Terbaik diamalkan selama 4 minggu secara berterusan)


6)Meningkatkan Kepuasan Seksual
Antara faktor yang penting dalam hubungan kelamin ialah mencapai kepuasan seksual dimana proses kemutan dan keketatan lubang faraj menjadi antara aspek utama yang mempengaruhi.
Mengekalkan faktor ini amat sukar memandangkan manusia amat dipengaruhi oleh proses penuaan,kematian sel ,trauma,jangkitan kuman/penyakit dan proses melahirkan anak.
Amirna plus tablet mengandungi rumusan yang terbukti bukan sahaja membersihkan kawasan tersebut dan menyerap kotoran malah menguatkan otot faraj/pangkal rahim (bulbo cavernosus) serta mengetat dan merapatkan bahagian sensitf tersebut.

-Makan 1 biji 3 kali sehari
(Terbaik diamalkan selama sebulan secara berterusan)


7)Membersihkan faraj selepas pantang atau haid
Proses haid akan membuang keluar darah, mukus dan sel-sel yang sudah mati. Proses ini berlaku dalam tempoh yang agak tetap daripada masa akil baligh sehinggalah menopaus (putus haid) kecuali semasa mengandung dan penyusuan.
Sering menyebabkan ketidakselesaan dan kekotoran mendap yang menyebabkan jangkitan kuman dan berbagai penyakit lain.
Amirna Plus Tablet terbukti berfungsi menyerap semua kotoran seperti  span dan membersihkan kotoran dalam aliran darah dan bahagian yang terbabit.

-Makan 1 biji 3 kali sehari
(Terbaik diamalkan selama sebulan secara berterusan)
-Masukkan 1 biji pil ke dalam faraj selama minima 6 jam pada waktu malam
(Diamalkan seminggu sekali atau mengikut keperluan)

Mengatasi masalah penyakit yang berkaitan dengan urat saraf (sakit tumit,lutut dan sengal-sengal badan)

Menambahkan susu ibu yang menyusu.

Memulihkan sistem badan wanita menjadikan mereka lebih sihat,bertenaga dan cergas.


8)Buasir (haemorrhoid)
Buasir atau hemoroid adalah penyakit yang terjadi pada bahagian dubur. Penyakit ini dapat dikesan apabila saluran dubur membengkak. Ianya boleh berlaku sama ada di dalam dubur atau di kawasan luar. Biasanya pesakit akan berasa sakit kesan tekanan otot dubur ke atas bengkak tersebut sehingga menyebabkan proses pembuangan air besar menjadi amat perit.

Bengkak itu terjadi disebabkan oleh pengembangan saluran darah pada sel-sel yang melapisi saluran dubur. Selain bengkak pada saluran dubur, pendarahan semasa membuang air besar juga terjadi disebabkan oleh
luka apabila najis keras bergesel dengan buasir.

BAGAIMANA BUASIR TERJADI

Buasir merujuk kepada urat darah di dalam dinding dubur. Kedudukannya berada di bawah selaput lendir iaitu lapisan dubur yang paling dalam. Tekanan berlebihan di bahagian rektum menyebabkan dinding vena darah teregang dan membonjol, kadangkala boleh pecah, menyebabkan buasir.

Di dalam saluran dubur manusia terdapat kusyen vaskular di antara anus dengan rektum bawah, menjadikan otot-otot dubur menjadi elastik atau kenyal.

Apabila seseorang mengalami sembelit dan cuba meneran najis yang mengeras di dalam kolon dengan kuat ketika membuang air besar, struktur ini akan membengkak.

Lama-kelamaan ia menjadi kurang memberi dan akhirnya terjulur keluar daripada dubur bersama darah yang berwarna merah cerah yang menitis, tersembur atau meninggalkan kesannya apabila dikesat tisu tandas.

Walaupun pendarahan dan sembelit dilihat sebagai gejala utama buasir, cirit-birit juga boleh menjadi puncanya. Pendarahan yang berlaku daripada dubur tidak semestinya buasir tetapi boleh jadi petunjuk kepada lain-lain penyakit yang lebih serius seperti kanser kolorektal.

-Amirna Pills dengan kandungan herbanya mampu membantu menguatkan otot dubur dan mengecutkan bahagian bengkak.Ia juga membantu sistem pencernaan supaya najis lembut dan mengelakkan sembelit (constipation) yang merupakan salah satu penyebab utama Buasir.

-Makan 1 biji 3 kali sehari
(Terbaik diamalkan selama sebulan secara berterusan)
-Masukkan kedalam lubang dubur selama 6 jam- 1 minggu sekali




SOAL JAWAB SOALAN RUTIN 

MENGENAI AMIRNA PILLS


Soalan :S
Jawapan :J

S1: Apakah amirna pills?
J1: Amirna Pills ialah produk herba yang diadun menggunakan formula  warisan asli traditional Melayu  yang telah terbukti kebekesanannya memulihkan lebih dari 10 masalah wanita sejak 100 tahun dahulu.

S2:Tolong ceritakan secara ringkas sejarah Amirna Pills?
J2: Adunan herba ini wujud lebih dari 100 tahun dahulu dan direkodkan bermula tahun 1913.Diwarisi secara turun temurun oleh keluarga Mr Amran Bin Othman dari Pendang kedah.Digunakan sebagai ubatan utama oleh pengamal perubatan traditional sejak dahulu lagi terutama bidan kampung yang menggunakan sebagai  ‘supplement’yang mempercepatkan pemulihan wanita selepas bersalin.Terbukti dan mendapat pengiktirafan masyarakat khususnya di Negeri Kedah .Dikomersial kan bermula tahun 2013 dan mendapat pengiktirafan penuh pada tahun 2015 oleh Kementerian kesihatan Malaysia dan badan-badan pengiktirafan ubatan herba di Malaysia.

S3:Sila perincikan bahan yang terdapat didalam rumusan Amirna Pills.
J3:Secara asas hanya 3 bahan utama yang digunakan iaitu manjakani/(Fructus) Helicteres Isora sebanyak 30mg,lemuju /(Semen) Trachyspermum Ammi  30mg dan cabai pintai/(Fructus) Quercus Infectoria  30mg yang dicampur dengan air (Aqua) sebanyak 5%.

S3:Apakah khasiat Amirna Pills?
J3:Secara asas umum mengetahui khasiat manjakani yang mampu menguatkan otot rahim wanita dan menguncupkan saluran /pangkal rahim wanita.Setelah diadunkan dengan 2 herba lagi yang mempunyai beberapa kebaikan tersendiri hasilnya amat mengagumkan dan terbukti secara praktikal digunakan keatas 10 masalah utama wanita :

S4:Adakah Amirna Pills diiktiraf oleh Kementerian Kesihatan Malaysia  atau mana-mana badan yang membuat kawalan keatas produk ubatan /makanan kesihatan?
J4:Amirna Pills telah melalui proses penyelidikan dan penapisan yang panjang sebelum mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia.Mendapat kelulusan penuh pada tahun 2015 dan didaftarkan oleh Biro Pengawalan Farmaseutikal kebangsaan (National Pharmaceutical)  dengan nombor siri MAL15060023TC dibawah akta kawalan perubatan herba Malaysia.Juga diiktiraf halal oleh JAKIM dan beberapa agensi kerajaan yang lain termasuk MARA  dan KEDA.

S5:Bagaimana sambutan pengguna terhadap Amirna Pills dan pendapat pengguna mengenai produk ini?
J5:Amirna Pills telah begitu lama didalam pasaran seperti yang telah diterangkan tadi iaitu melebihi 100 tahun atau pada tahun 1913 cuma  ianya diedarkan  tanpa nama spesifik  .Pada peringkat awal pengkomersialan Amirna Pills diperkenalkan dengan nama Amirna Plus tablet sebelum diberi nama Amirna Pills atas arahan dan permintaan Kementerian Kesihatan Malaysia.
Sambutan sangat luar biasa sejak dahulu kerana keberkesanannya.Pada awal pengkomersialan Amirna Pills yang dikenali sebagai Amirna Plus Tablet telah pun terjual melebihi 100,000 dozen di seluruh Malaysia termasuk  sabah dan sarawak dan diluar negara seperti Singapura ,Filipina,Indonesia,Thailand  dan Dubai.
Maklumbalas  dari 99.9% pengguna ternyata amat luar biasa dan ratusan testimoni diterima  setiap hari yang boleh dilihat di facebook dan dipaparkan di laman web syarikat www.amirnaplus.net.
Pengguna nyata sangat berpuas hati dan terbukti dengan pembelian ulangan dari mereka.

 S6:Menurut tuan keberkesanan Amirna Pills yg utama  adalah untuk masalah keputihan dan sengugut yang  merupakan masalah utama dan hampir setiap wanita pernah mengalaminya.Tolong jelaskan?
J6. Seperti yang saya jelaskan tadi Penyakit keputihan (Candidiasis Vaginal ,Vulvovaginal Candidiasis)
Merupakan masalah rutin hampir 90% wanita melebihi umur 17 tahun yang berlaku secara berkala.
ciri-ciri penyakit ini adalah cairan bening yang dikeluarkan oleh alat kelamin intim wanita yang berbau menyengat, cairan bening, agak kental, berwarna putih, kekuning-kuningan, kehijau-hijauan atau kemerah-merahan yang keluar dari vagina. Salah satu ciri yang lain adalah keluarnya cairan tersebut  diikuti gejala rasa gatal, iritasi, rasa nyeri saat berhubungan intim, rasa nyeri  pada perut bahagian bawah, berbau atau aroma tidak sedap kadang-  kadang diikuti oleh pendarahan.Cairan bening yang dikeluarkan atau disekresi organ kelamin wanita pada bahagian  rahim(uterus), leher rahim (cervix uterus) dan vagina akibat terinfeksi organ tersebut oleh mikroorganisme.

Sengugut (Dysmenorrhoea)  pula merupakan,      
Himpunan simptom fizikal, psikologi, dan emosi yang berkait dengan kitaran haid wanita. Berkait rapat dgn proses ovulasi yg berlaku pada kitaran haid. kesakitan sengugut primer  oleh pengeluaran PROSTAGLANDIN dari dinding rahim secara berlebihan menyebabkan pengecutan otot rahim berlaku dgn lebih kuat.Pengambilan ubat tahan sakit kimia yang kerap akan memberi kesan jangka panjang yang buruk terhadap buah pinggang dan perut  dan menyebabkan penyakit seperti peptic ulcer dan renal failure.
Amirna Pills merupakan pilihan terbaik mengatasi masalah ini tanpa kesan sampingan dan memulihkan secara semulajadi tanpa kesan memudaratkan.


S7:Selain masalah Keputihan dan sengugut adakah Amirna Pills mempunyai khasiat lain yang terbukti berkesan?
J7: Amirna pills sangat berkesan Merapatkan pangkal rahim atau faraj wanita,  Membantu mempercepatkan proses  selepas bersalin,meningkatkan nafsu seks  wanita,  Melancarkan peredaran haid,meningkatkan / merangsang pengeluaran susu  untuk ibu yg menyusukan bayi,  Mengatasi masalah Buasir  (Haemorrhoid),  Memantapkan payu dara  (Gebu & Montok),mengatasi masalah urat saraf,sakit-sakit badan,tumit  , kaki dan lutut dan membekalkan tenaga kepada wanita untuk kekal cergas sepanjang hari.

S8:Adakah Amirna Pills mempunyai kesan sampingan?
J8:Amirna Pills seperti yang diketahui adalah 100% herba tanpa bahan tambahan seperti pengawet atau bahan kimia perangsang.Malah tidak mengandungi steroid dan ini telah pun disahkan oleh KKM.Sepanjang ia digunakan tidak terdapat sebarang kesan sampingan atau tindak balas buruk yang berlaku dan ini direkodkan lebih 100 tahun kewujudannya.

S9:Tolong terangkan bagaimana cara pengambilan yang betul bagi mendapatkan khasiat maksima dari produk ini.
J9:Walaupun dengan 1 atau biji pengambilan awal pengguna boleh merasai kesannya malah ada yang terus pulih namun terbaik ia diamalkan secara berterusan sebanyak 1 biji sekali makan dengan 3 kali sehari sehari untuk tempoh minima 2 minggu hingga 1 bulan.Pengambilan berterusan amat digalakkan bagi mengekalkan tahap kesihatan yang maksimum sepanjang masa.

S10:Berapakah harga Amirna Pills dipasaran dan dimana ianya boleh didapati atau dibeli?
J10:Harga pasaran Amirna Pills hanya RM45.00 sebotol dan boleh dibeli di semua farmasi,pasaraya, toko-toko ubat ,kios dan agent-agent  persendirian yang mengedarkan produk kami.

S11:Berapakah kandungan Amirna sebotol dan adakah ia mencukupi untuk pemulihan sesuatu penyakit.
J11:Terdapat 32 biji pil didalam satu botol Amirna Pills dan mencukupi untuk bekalan 10 ke 11 hari dengan cara pemakanan yang dianjurkan.Keberkesanan bergantung kepada jenis masalah yang dihadapi dan tempoh masalah itu berlaku (tahap kritikal).Untuk masalah ringan seperti sakit urat dan sengugut 1 botol sudah lebih dari mencukupi.

S12:Dimana produk ini dibuat dan dihasilkan?
S12:Produk ini dihasilkan di kilang Amirna Pills di alamat No.13,IKS KEDA ,Sungai Bongkok,08300 Gurun, Kedah Darul Aman,Malaysia.3,IKS KEDA ,Sungai Bongkok,08300 Gurun, Kedah Darul Aman,Malaysia.

S13:Adakah pihak syarikat memerlukan pengedar untuk memasarkan produk Amirna Pills?
J13:Ya,kami mengalu-alukan individu,syarikat,pemborong atau farmasi yang ingin mengedarkan produk Amirna Pills.Pihak syarikat menyediakan keuntungan yang tinggi menghampiri margin 100% berdasarkan kuantiti yang dibeli oleh peniaga/pengedar.

S:Adakah pihak syarikat akan menaikkan harga di masa hadapan?
J:Bergantung kepada harga pasaran bahan mentah tetapi buat masa terdekat tidak ada sebab untuk pihak kami (Amirna Pills) menaikkan harga.

S:Adakah pihak syarikat akan mengeluarkan produk baru selepas ini ?
J:Beberapa formula sedang dalam kajian pihak kami dan berkemungkinan akan dijenamakan nanti.Pihak Amirna Pills akan mengumumkan nanti.

S:Kenapa pihak syarikat mengeluarkan hanya satu produk dan melakukan pemasaran secara besar-besaran?
J:Pihak syarikat mengkomersialkan satu produk sahaja memandangkan Amirna Pills memang sudah terbukti keberkesanannya dan mendapat permintaan yang sangat tinggi dan luar biasa secara berterusan.Dengan pengkomersialan ini memudahkan pengguna mendapatkan bekalan ini dengan mudah dimana sahaja.

S18:Setakat ini berapakah  statistik jualan syarikat?
J18:Setakat pengkomersialan Amirna Pills telah dijual melebihi 100,000 dozen di Malaysia dan diluar negara.

S20:Boleh tuan terangkan misi atau vision syarikat untuk masa hadapan ?
J20:Amirna Pill mempunyai matlamat untuk memasarkan produk ini keseluruh dunia  bagi menyebarkan kebaikan /khasiatnya kepada semua wanita .kami juga akan mengeluarkan beberapa produk baru pada masa hadapan dengan formula  dan khasiat yang luar biasa berasakan herba 100%.

S22:Tuan ada menyatakan produk ini akan berlaku pembelian ulangan oleh pengguna.Adakah produk ini kurang berkesan atau apakah yang dimaksudkan oleh pihak tuan.Tolong Jelaskan.
J22:Pembelian ulangan berlaku hanya jika produk berkesan.Inilah yang berlaku kepada amirna pills.Pengguna yang mempunyai pengalaman menggunakannya akan terus membeli untuk mendapatkan khasiatnya secara berterusan dan mencadangkan kepada ahli keluarga dan rakan-rakan mereka.

S:Dengan lambakan produk makanan dan kesihatan dalam pasaran pada masa ini adakah pihak tuan mampu bersaing ?
J:Jika dikira dari sejarah Amirna Pills telah wujud dan dipercayai pengguna lebih 100 tahun malah sebelum kebanyakan produk lain dipasaran wujud.Pengguna yang biasa menggunakannya tahu apa perbezaannya.Apa yang kami perlu lakukan ialah terus memperkenalkan dan memberi pengalaman pengguna mencubanya sendiri.

S:Jika carian diinternet dilakukan tedapat ramai pengguna memberi maklum balas positif.Adakah sekadar gimik atau provokasi ?Boleh tuan jelaskan.
J:Semua  testimoni yang wujud di internet adalah benar dan penyataan sendiri oleh pengguna yang kagum dengan keberkesan Amirna Pills.

S:Terdapat laporan wujud produk Amirna tiruan dalam pasaran.Bagaimana untuk membezakan bagi mendapatkan Amirna Pills yang asli.
J:Produk tiruan wujud dan dikenal pasti di Sabah dan sarawak dan dijual pada harga yang murah iaitu RM5.00 sebotol.Untuk membezakan sangat mudah kerana terdapat terlalu byk perbezaan.Cara yg paling mudah  untuk mengenalpasti, semua produk tiruan tidak dicetak no MAL pada label malah tidak mempunyai hologram.Untuk lebih detail rujuk website kami www.amirnaplus.net.

S:Ramai bertanya adakah wanita sahaja boleh mengambil Amirna Pills untuk kesihatan mereka.Adakah kaum lelaki boleh menggunakannya? Jika ada tolong jelaskan khasiat yang boleh
Perolehi.
J:Amirna Pills dikomersialkan untuk wanita memandangkan 70% khasiatnya untuk golongan ini.Amirna Pills boleh digunakan oleh kaum lelaki juga bagi membekalkan tenaga,memulihkan buasir dan menghilangkan sakit-sakit urat,kaki,lutut dan sendi.


S:Kenapa pihak tuan begitu yakin akan mendapat sokongan pengguna secara berterusan?
J:Kami di Amirna Pills yakin pengguna akan membeli secara berterusan kerana keberkesanannya,harganya  yang murah dan kemudahan untuk mendapatkannya.


S:Kebiasaan yang kita  lihat tidak banyak produk kesihatan mampu bertahan dalam pasaran.Apa yang menyebabkan Amirna Pills boleh kekal dipasaran?
J:Amirna Pills mampu bertahan dan dipasarkan kerana produk ini mempunyai kualiti sendiri dengan harga yang mampu milik.Amirna Pills juga mempunyai ramai pengguna setia  yang berpengalaman menggunakannya dan ini terbukti  lebih dari 100 tahun bermula tahun 1913.

S:Pesanan terakhir untuk pengguna-pengguna diluar sana .
J:Pepatah Melayu ada mengatakan ‘Tak kenal maka tak cinta’.Jadi anda perlu mendapatkan produk Amirna Pills hari ini juga.Rasai pengalaman pemulihan dan khasiatnya sendiri.Kami jamin anda akan berpuas hati.In Sha Allah.

AMIRNA PILLS
RM45 SEBOTOL(32BIJI)
FREE POSTAGE SEMENANJUNG MALAYSIA

-SMS SAHAJA : 011 25 467 465 SEKARANG.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

OPTION BAGI YANG TIDAK SUKA PRODUK
MINUMAN, KUNYAH, TELAN, SABUN ATAU JAMU
BOLEH DAPATKAN
MISS V PERFUME by MOLLY'S BEAUTY
klik link ATAU gambar  di bawah :
http://chantekgojes.blogspot.my/2016/08/miss-v-perfume-by-mollys-beauty.html

 MISS V PERFUME by MOLLY'S BEAUTY

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




No comments:

Post a Comment

senyum selalu :)