PENGUMUMAN

JOM BELI PRODUK KECANTIKAN DI CHANTEKGOJES :) . SMS SAHAJA : +6 011 25 467 465... SEBARANG PANGGILAN TIDAK AKAN DILAYAN SAMA SEKALI. PLEASE! NO CALL! SMS SAHAJA... NO.TRACKING AKAN DIBERI PADA SEBELAH MALAM SETELAH BARANG DIHANTAR OLEH POSLAJU. TERIMA KASIH KERANA MEMAHAMI :)

LIKE ME :)

Thursday 2 April 2015

KEBAIKAN ALOE VERA 92% NATURE REPUBLIC

Bismillah..

Assalamualaikum Gojes :)


BLOG UPDATED ON 22/01/2017

CHANTEKGOJES DAH TAK JUAL NATURE REPUBLIC ALOEVERA 92% MACAM KAT BAWAH NI. SEBAB TIADA STOK ORIGINAL DARI KOREA.

JADI SEBAGAI ALTERNATIF LAIN KEPADA GOJES2..
CHANTEKGOJES SUGGEST GUNA LOVERA MALAYSIA
Klik link bawah ye :)

http://chantekgojes.blogspot.my/2017/01/lovera-malaysia-lovera-magic-jelly.html?m=1


NATURE REPUBLIC SOOTHING AND MOISTURE ALOE VERA 
(92% SOOTHING & MOISTURE GEL) 300ml/ 10.56 fl.oz.




Seperti nama produk kat atas ni, ia adalah satu-satunya gel aloe vera yang mempunyai rasa seperti menyapu air sejuk pada kulit. Segar! Produk ini sangat laris di kalangan gadis Korea. Aloe vera ini berfungsi sebagai pelembap badan dan rambut seperti memberi nafas baru kepada kulit. 


Produk ini  diperbuat asli daripada ekstrak daun lidah buaya atau gel aloe vera sebanyak 92% dan mempunyai kelulusan daripada CCOF iaitu California Certified Organic Farmers. Mempunyai isi kandungan sebanyak 300ml atau 10.56 fl.oz dalam bekas bulat dan mempunyai tulisan Nature Republic pada bekas penutup bahagian dalam.




KELEBIHAN NATURE REPUBLIC SOOTHING AND MOISTURE ALOE VERA (92% SOOTHING GEL) 
300ml/ 10.56 fl.oz

>  MATA
- Sebagai pelembap mata untuk mengurangkan kesan lebam pada mata.

- Pada yang sukar tidur, boleh memberikan kesan sejuk dan menenangkan serta membuatkan mata anda lebih relax.

> RAMBUT
- Mempunyai rambut yang agak kasar, kusam atau sukar untuk diuruskan. Sapu sahaja pada rambut, dan ianya dapat memberikan kesegaran kepada rambut anda.


> WAJAH/MUKA
- Dapat mengurangkan kulit terbakar, memberikan kesan yang menyejukkan dan melegakan.
- Dapat memulihkan kulit bersisik atau kering.


> PARUT
- Boleh disapu pada parut. Dapat memperbaiki dan menyekatakan tona pada parut. Sapu 2-3 kali sehari.

> KUKU
- Memberi kelembapan pada kuku dan memberi kesan kuku sihat selepas menyapu dan usap dengan perlahan-lahan.


> MAKEUP
- Dapat memberi kesan tahan lama pada makeup. Cuma sapu gel aloe vera sebelum memakai foundation atau krim kecantikan. Cepat menyerap pada kulit.


Sesuai untuk semua jenis kulit. :)


BLOG UPDATED ON 22/01/2017

CHANTEKGOJES DAH TAK JUAL NATURE REPUBLIC ALOEVERA 92% MACAM KAT BAWAH NI. SEBAB TIADA STOK ORIGINAL DARI KOREA.

JADI SEBAGAI ALTERNATIF LAIN KEPADA GOJES2..
CHANTEKGOJES SUGGEST GUNA LOVERA MALAYSIA
Klik link bawah ye :)

http://chantekgojes.blogspot.my/2017/01/lovera-malaysia-lovera-magic-jelly.html?m=1





Produk yang saya jual ini . Original dari Korea. Sebab saya sendiri pergi bercuti disana. Secara tamaknya, saya beli ALOE VERA 92% ini di kedai NATURE REPUBLIC itu sendiri. Serius, kedai Nature Republic memang banyak, boleh dikatakan, satu blok lain dah ada kedai yang sama. Mungkin Kedai Nature Republic ni tumpuan bagi gadis dan abang-abang Korea kot. Sebab apa banyak kedai ni? So, saya buat kesimpulan saya sendiri lepas berada di tempat berkenaan, sebabnya kawasannya yang padat, kedai yang saya pergi ini ala2 kedai Watsons macamtu. Jadi disebabkan penduduk atau pelancong yang ramai singgah takkan lah nak bukak satu kedai je kan.. sebab tu banyak kedai Nature Republic dibuka. Dengar khabar lah, akan dibuka bangunan Main Nature Republic.hoho 


Kepada yang berminat untuk memiliki NATURE REPUBLIC SOOTHING AND MOISTURE ALOE VERA (92% SOOTHING GEL) 300ml/ 10.56 fl.oz. Original dari Korea. Boleh membuat pembelian dengan saya. 011 25 467 465


ps: Untuk peringatan semua, terlalu banyak produk aloe vera ini di pasaran, dan tidak mustahil terdapat peniruan dari segi reka bentuk dan teksturnya. Jadi tidak mustahil harganya juga berbeza. Ada yang terlalu murah dan ada juga terlalu mahal. Anda boleh nilai sendiri yang mana satu anda mahu. Murah dan anda dapat yang tiruan. Atau mahal juga tiruan jika anda tidak pasti mana datangnya produk berkenaan. Atau boleh beli yang PASTINYA ORIGINAL dengan saya RM36.00 SM / RM40 SS INCLUDING POSTAGE :)


Sekian. Terima Kasih :)










No comments:

Post a Comment

senyum selalu :)